Eén sterk merk dat zorgt voor herkenbaarheid en verbinding creëert tussen de colleges.
Zadkine
Klik op de pagina om meer te lezen
Wij hechten veel waarde aan uw privacy, daarom informeren wij u over cookies op onze website.
In deze pop-up kunt u uw voorkeuren met betrekking tot cookies instellen. Een overzicht van alle cookies bekijkt u op onze cookies pagina. In onze privacyverklaring leest u hoe we uw persoonsgegevens verwerken.
Als u op akkoord klikt, dan geeft u toestemming op alle functionele, analyse en trackingcookies. Wij gebruiken deze gegevens voor het optimaliseren van de website. Mocht u dit niet willen, kunt u op de knop “Instellingen” klikken. Hier kunt u de cookievoorkeuren instellen.
Wij hechten veel waarde aan uw privacy, daarom informeren wij u over cookies op onze website.
In deze pop-up kunt u uw voorkeuren met betrekking tot cookies instellen. Een overzicht van alle cookies bekijkt u op onze cookies pagina. In onze privacyverklaring leest u hoe we uw persoonsgegevens verwerken.
We gebruiken alleen functionele cookies die noodzakelijk zijn om deze website goed te laten werken.
We gebruiken alleen functionele en geanonimiseerde analysecookies. We meten bijvoorbeeld hoeveel bezoekersaantallen maar zien niet wie u bent.
We gebruiken alle functionele, analyse en trackingcookies voor het optimaliseren van de website.
Klik op de pagina om meer te lezen
Opdrachtgever
Zadkine
Werkzaamheden
Visuele identiteit
Campagne
Uitdaging
Ontwikkel, op basis van een nieuwe positionering en merkarchitectuur een nieuwe visuele identeit voor Zadkine. Voorwaarde is dat de huisstijl voor Zadkine vernieuwend is, maar tegelijk herkenbaar blijft.
Waarom
Zadkine introduceerde een nieuwe merkarchitectuur, gebaseerd op positioneren en profileren. Waarin twaalf colleges samen werken aan het realiseren van de gemeenschappelijke ambitie; met de waarden ‘kleurrijk, samen, kansrijk en ondernemend’ bijdragen aan het geluk van de studenten en bouwen aan een kleurrijke toekomst.
Wat
Zadkine is een ROC in de regio Rotterdam en biedt ongeveer 200 mbo-opleidingen aan; voltijds, deeltijds, bedrijfstrajecten en ook opleidingen voor volwassenen. Ongeveer 17.000 studenten ontdekken hier hun toekomst.
Hoe
Visuele drager van alle uitingen is de sterke merknaam ‘Zadkine’ in combinatie met de bekende opvallende merkkleur. De twaalf collegenamen kregen een eigen logo, gebaseerd op de gemeenschappelijke basis. Door de heldere layout-principes en eenvoudige richtlijnen zijn de visuele variaties oneindig. Deze flexibiliteit leent zich goed voor alle toepassingen; voor online communicatie, in drukwerk en voor de branding en bewegwijzering van alle locaties.
En er is ruimte voor profilering; de colleges worden aangemoedigd om op eigen wijze kleur en verdieping te geven aan de waarden van Zadkine. Met een eigen naam en logo, onderscheidende motto’s en een eigen beeldbank die aansluiten bij de belevingswereld van de eigen doelgroepen.
Resultaat
Een krachtige groepsidentiteit met een stoer en functioneel karakter.Teldesign is ook verantwoordelijk voor diverse in- en externe campagnes van Zadkine zoals de Open Dagen en Zadkine en Ik.
Positionering
Campagne fotografie